Akcje marketingowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie swoich wydziałów ds. marketingu, tymczasem małe firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu zawodowców znakomicie orientujących się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, koperty oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, ulotek lub plakatów. Agencja marketingowa napisze również przyciągające, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram i Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu konferencji, targów lub spotkań z klientami, które przeważnie wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytego ze sobą i niezawodnego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich czynności promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]