Więcej o pozycjonowaniu strony w Google - zajrzyj tu.
Pozycjonowanie stron to różnorodne czynności mających na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Kolejnym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, produktu albo usługi.
Algorytm Google klasyfikuje każdą witrynę internetową na podstawie w przybliżeniu 200 rozmaitych wskaźników. Wynik tej diagnozy determinuje to, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za najważniejsze czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uznają np. jakość contentu, linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne), jak również prędkość ładowania.
Wstukując w przeglądarkę Google jakiekolwiek słowo, internaucie zostanie zaprezentowany wykaz stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na szukane zapytanie. Jakie adresy wyświetlają się w wynikach wyżej niż pozostałe? W głównej mierze te, których treść jest odpowiednio nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. a zarazem bardzo rozbudowana. Na pozycje wpływ ma również prędkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na mobile, ale i desktopowej), właściwie zoptymalizowany kod HTML, jak również jakość stron internetowych kierujących odnośniki do naszej witryny.
Czy warto powierzyć pozycjonowanie i optymalizację strony albo sklepu internetowego agencji SEO?
Algorytm Google systematycznie ulega zmianom, stąd warto zostawić optymalizację i pozycjonowanie sklepów i stron www specjalistom. Trafnym wyborem będzie agencja SEO posiadająca kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także kodowania czy marketingu internetowego. Powierzając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także rozwiną firmę.
Pozycjonowanie – usługa pomagająca dotrzeć do szerszej grupy odbiorców klientów
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do administratorów stron internetowych, które służą do ekspozycji i sprzedaży produktów czy usług przedsiębiorstwa. Prowadząc dowolny biznes niemądrze jest obecnie nie posiadać własnej strony firmowej albo ją uruchomić, natomiast nie dbać o jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w walce o pozyskanie nowych klientów. Według statystyk prawie 97% osób szuka w sieci opinii o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak ogromnej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu albo strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na naszą ofertę.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]