Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Uzyskaj więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć solidną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w sugestie ekspertów.

Google doradza, jak wybrać dobrą firmę SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Mimo występowania licznych opcji, jak np. Yahoo, Bing bądź Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to proste bez doradztwa zawodowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i zamieściło krótki kurs, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Cechy dobrej agencji SEO według Google

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie wyjaśnia, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raportowanie,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje także, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą widoczne rezultaty na ogół po paru miesiącach działań.