Przed właścicielami firm, którzy jadą na targi czy też planują event promocyjny, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale też być na tyle funkcjonalny, by na co dzień go wykorzystywali i tym sposobem utrwalali więź z marką. Takim artykułem są właśnie torby z logo firmy.
Wytrzymałość i inne zalety toreb z własnym nadrukiem
Sprawdzając strony firm zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych w mgnieniu oka zauważymy, że pod frazą “torba” kryje się mnóstwo artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bodajże najpopularniejszy i bardzo praktyczny gadżet promocyjny. Nadruk logotypu bądź nazwy eventu na bawełnianych, jutowych oraz płóciennych torbach na ramię zawsze dobrze się prezentuje i jest wystarczająco wytrzymały, żeby długo zachować się na materiale. Kolejną zaletą takich toreb jest ich cena. Zależnie od wielkości zamówienia i typu torby, koszt z reguły zaczyna się od kilku złotych za sztukę. Nadruki wykonuje się również na torbach na notebooka czy torbach sportowych i podróżnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy dużych konferencji oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt produktów tego rodzaju i druku na nich jest wówczas odpowiednio wyższy – sięga do kilkudziesięciu złotych.
Nie tylko torby na ramię?
Podmioty prowadzące działania marketingowe najczęściej zlecają równoległe wykonanie wielu typów gadżetów. Winny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze co najmniej kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Równolegle z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na ręcznikach, parasolach bądź pozostałych praktycznych produktach z tkaniny albo dodać do zamówienia o standardowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze i ołówki, które ciągle cieszą się popularnością wśród klientów.