Jeżeli potrzebujesz więcej wiadomości dotyczących wykonania gazety firmowej, zajrzyj tu.
Strategie reklamowe to ważny element prowadzenia firmy – przez nie możemy zbudować image firmy w oczach kupujących, a to przy właściwym opracowaniu niewątpliwie przyniesie rezultaty pod postacią zwiększonych zysków. Warto jednak pamiętać, że przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jeden oddział powinni także zadbać o to, co są sądzą o niej pracownicy. Najefektywniejszą metodą komunikacji z załogą od lat są gazety firmowe. Powinniśmy zatem powiedzieć o nich parę zdań. Dlaczego są tak często wykorzystywane przez pracodawców? Co zwykle znajduje się w tego rodzaju publikacjach? I – co niewątpliwie będzie najistotniejsze – jakiej agencji powierzyć przygotowanie gazety firmowej?
Gazeta firmowa – o czym pisać?
Zadaniem gazety firmowej jest pokazanie pracownikom dobrych stron przedsiębiorstwa, w którym działają. Dlatego dużo uwagi redaktorzy poświęcają osiągnięciom przedsiębiorstwa i pracowników. Gazeta firmowa musi również przekazywać wiadomości na temat działań przedsiębiorstwa – szczególnie, jeżeli pracownicy kolejnych filii się nie poznali. Przeglądając gazetę firmową, zatrudnieni powinni również dowiedzieć się o planach rozwoju przedsiębiorstwa. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno się domyślić, różni się zależnie od specyfiki przedsiębiorstwa, ilości pracowników oraz od przeciętnego wieku załogi.
Ciekawa gazeta firmowa
Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w dużym stopniu zależna jest od tego, jak ona wygląda. Z tego powodu istotne jest zarówno to, kto napisze artykuły zawarte na jej stronach, ale także to, jakim projektantom zlecimy jej opracowanie graficzne. Osiągniecie spodziewanych rezultatów marketingowych bez wątpienia uprości gazeta firmowa opracowana przez profesjonalną agencję reklamową. Stawiając na takie rozwiązanie nie tylko spowodujemy, że czytelnicy szybciej znajdują interesujące ich informacje, ale też gazeta będzie wyglądać atrakcyjniej, co sprawi, że sięgnie po nią więcej osób.
Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]