Promocja, marketing, reklama

Usługi agencji SEO – realne zyski dla Twojej firmy

Firmy lub administratorzy sklepów internetowych, którzy chcą dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie polecamy, to podjęcie działań samodzielnie. Nie mając rozeznania w tematyce SEO i nie monitorując systematycznie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować trafnie i – najważniejsze – efektywnie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat biegłego SEOwca, lecz nie każda firma się na to decyduje powodu

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć solidną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w sugestie ekspertów. Google doradza, jak wybrać dobrą firmę

Personal branding – Skutecznie buduj swoją markę osobistą

Personal branding, czyli proces budowania silnej marki własnej, to dziś jeden z najważniejszych elementów rozwijania własnego biznesu bądź też kreowania swojej kariery zawodowej. Osobista marka nabiera coraz większego znaczenia, a zaniedbanie prac nad nią może być niebezpiecznym krokiem w stronę zmarnowania swojego potencjału bądź też niewykorzystania go w pełni. Specjalistyczne firmy oferujące kreowanie wizerunku osobistego przekonują, że marka osobista przekłada się na wszystkie aspekty życia współczesnego człowieka. Mieć markę osobistą

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Żeby klient spostrzegł twój biznes musisz nie tylko mieć firmową stronę www, ale także zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy regularnie dodawane są do niej kolejne fachowe i użyteczne dla odbiorcy informacje. Ale nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków prowadzących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest zastosowanie PBN-ów – prywatnych sieci blogów. Private

Dlaczego warto skorzystać z usług rekomendowanego fotografa Google?

Wirtualne spacery po firmach stają się popularne, a mnóstwo osób coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi, a następnie umieszczenie spaceru na wizytówkach Google. Możliwość zdalnego zwiedzenia firmy przysporzy sporą ilość nowych klientów i zwiększy obroty naszego biznesu. Aby jednak spacer był wysokiej jakości, jego opracowanie należy zlecić rekomendowanemu fotografowi Google. Kim jest rekomendowany fotograf Google? Rekomendowany fotograf Google to profesjonalista, który jest zalecany przez Google do stworzenia wirtualnego spaceru po

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to opis klienta, stworzony na podstawie rzeczywistych danych na temat odbiorców danego produktu czy usługi. Obejmuje

Prowadzisz firmę w Krakowie? Pomyśl o pozycjonowaniu lokalnym

Wszechobecność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych usług i towarów przyczyniła się do tego, iż każda marka chce aktualnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, iż klienci nas znajdą – ważna jest bowiem obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Sporo małych firm, świadczących usługi jedynie w określonym województwie albo nawet w jednym mieście, np. w Krakowie czy też w

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Wygoda witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Projektując witryny www musimy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale też przyzwyczajeniach użytkowników – jeśli nawigacja po serwisie będzie dla nich źródłem trudności, szybko wejdą na inną witrynę lub zdecydują się na usługi innej firmy. Żeby zatem strona przyniosła nam oczekiwane korzyści, warto zatroszczyć się o to, by była właściwie zaprojektowana. Jak więc prezentuje się profesjonalnie stworzona strona? Jak

Czy optymalizacja stron jest skuteczna?

Zapłaciłeś fortunę za nową stronę www, zaś ona nie zdobywa nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w najnowsze technologie, jednak pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu pomimo Twoich starań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w niskiej zauważalności w sieci. Internauci zazwyczaj korzystają z Google – dobry przedsiębiorca musi zatem zatroszczyć się o to, aby witrynę jego firmy użytkownicy znaleźli bez żadnych problemów. Jak to zrobić? Warto zacząć

W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej

Akcje marketingowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie swoich wydziałów ds. marketingu, tymczasem małe firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych. Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności